Fredag

Blev ju bokad på jobb på boendet mellan 09.00-21.00, så åker direkt från Adam dit. Boendet ligger i Vika som ligger mellan Falun och Hedemora, så det blir ändå "på vägen" hem. Bra att tänka på bensinkostnaderna haha :) I vanliga fall hade jag fixat stallet på morgonen innan jag åker till jobbet vid sånna långa jobbpass, men nu var jag ju inte ens hemma. Då är jag tacksam för min underbara mami som fixar Danny idag! ♥
 
Har gjort i ordning ett par inlägg som dyker upp under dagen och skriver förmodligen någonting ikväll efter att jag har slutat, men ni får ha en toppenfredag så länge!
 

Vilken söt bild på Danny! :)

Var rädd om dina snälla föräldrar ;) Ett enkelt "tack" räcker långt :) hälsar en annan hjälpsasm mamma :)

'hjälpsam'

Danny har verkligen ett extremt vackert och uttrycksfullt huvud! Så himla fint :)




Kom ihåg mig?