Godmorgon shiny

Solen strålar och det blev tydligen isvinter igen. Minus 18 grader när jag promenerade till stallet! Såg ut som en skämt med fyrtio tröjor, täckbrallor, mössa, luva, vantar. Men tydligen ska det vända och bli varmt redan mitt på dagen. Det bästa med "våren", även om mornarna är kalla så blir det bättre mitt på dagen.
 
Idag ska jag njuta av att vara totalt ledig och dessutom är det nu helt tomt i huset. Jag äter långfrukost och bloggar lite. Sedan blir det nog mys i soffan med Pretty Little Liars-avsnitt och en stor kopp kaffe ♥ Ska gå tillbaka till stallet efter lunch/eftermiddag och packa några höpåsar samt ta en prommis med honom ute i skogen.
 
Stallet i morse :)
 
Ida

Klev upp halv sex imorse. då var det 19 här hemma :S (5 mil från falun)

åh fy fan vad kallt! :S Här är det bara ungefär -4 på dagen (ner mot -10 på natten)... Men jag har bestämt mig för att det snart ska bli vår! var ute och fotade på uteridbanan idag, hårt och snöigt men det kändes nästan som vår i solen :)

Gud vad kallt!! Haha, här i skåne fryser vi ihjäl typ när det är fem minus ;)




Kom ihåg mig?