Herre...

Roligaste någonsin hände igår i stallet, eller snarare en stund efter. Hade åkt till Danny efter en galen jobbdag med massor av folk och huvudet snurrade. Ställde Danny på stallgången bredvid en massa andra hästar och sedan fixade jag allt pyssel. Sprang lite fram och tillbaka, hämtade saker och pratade med folk. Så blev jag "klar" och åkte hem, käkade lite och sedan satte jag mig i bilen för att köra till en på kvällen.
 
Då plötsligt slår det mig - tog jag in hästen i boxen? Hade absolut inget minne av att jag tagit loss honom från stallgången och ställt in honom innan jag åkte hem. Fick panik, tänkte några extra gånger men nej - inget minne av det fanns. Han måste stå kvar på stallgången haha! Åh jösses höll på att skratta ihjäl mig samtidigt som jag hade panik. Ringde Jonna som jag visste var i stallet och konversationen gick väl såhär:
 
Jag: HEJ, Du jag har inget minne av att jag tog in Danny i boxen - han står väl inte kvar på stallgången?!
Hör Jonna skratta så hon dör och sedan återgår konversationen.
Jonna: HAHAH Jag kan kolla! *Går till stallgången*
Jag: Panik
Jonna: Neej han står inte där, vänta kollar boxen! Ja där är han!
Jag: HAHAH TUR måste tagit in honom ändå!
Jonna: HAHAH
 
Nu var det alltså inte så illa att han stod kvar på stallgången, men jag var verkligen övertygad ett tag. Snacka om att vara tankspridd och ha huvudet fullt i helt andra saker för tillfället. Jösses.
 
 

HAHA shit vilken panik! Stackars danny om så vore fallet ;)

Jag kan också haka upp mig på de märkligaste sakerna när jag börjar fundera. Har en gång åkt tillbaka till stallet för att kolla att jag verkligen satt fast maggjordarna på täcket - vilket jag hade gjort men såklart inte mindes när jag började fundera på det :D

Låter som att du har träffat en kille :)!

HAHHA fatta om han hade stått kvar i gången xD Han hade nog vart lite chockad över att du lämnat honom kvar i såfall ;D

Haha! Oj så det kan gå ;)

Jag minns en gång när jag kom till stallet och min box var mockad (Calle var 3 år då). Visade sig att en tjejs medhjälpare (som inte var i stallet så ofta) hade tagit fel häst! Som tur var hade stallägarna sett detta och frågat om hon verkligen hade tagit rätt häst... Tänk om hon hade varit där för att rida :O

Är Frida kär tro? Verkar så! Grattis isf alltid lika härligt!!

Hahaha. Klockrent!!

Hahahahh!!! :DD

haha det sista man tänker innan man åker -stängde jag boxdörren? :D




Kom ihåg mig?