Jag fick lägenheten

Dör på riktigt, alltså verkligen DÖR. JAG FICK DEN. LÄGENHETEN. Min första alldeles egna lägenhet! 6:e våningen, utsikt över sjön. Sjuk känsla.
 

Grattis! Köpa eller hyra? =)

Grattis!

Grattis! Förresten, hur går det med kärlen nu? Vid frågestunden fick vi inget riktigt svar;)

Menar kärleken

GRATTIS!

Åh grattis, bästa känslan ever! :)

vad kul! :)

Oj vilken utsikt! tänkt om förstalägenheten hade varit sådär :-) själv fick jag utsikt rätt in i ett garage xD

AWESOME!!

Vad kul! Grattis!!! :)

Grattis!! Den är super mysig Malins gamla lägenhet:)
Jag har två äkta skinn soffor att sälja billigt om du är intresserad. Den ena är en två sits och den andra en tre sits.
Ljusbruna. Finns i Falu centrum om du vill kika :)

Grattis! Längtar tills jag får flytta hemifrån :D

Grattis!! :)

Stort grattis, så roligt!! :)

J

FETT GRATTIS :D

Stort grattis! Vilket härligt läge!

Nämen ;-) då kanske vi ses då grannen!

Superkul frida !! Och utsikten, är det jag kommer SAKNA mest med lägenheten !! Vänta till ditt första oväder över runn! Coooolt!! Och alla årstider som skiftar... haha nää nu ångrar jag mig snart o bor kvar ;)

Stort Grattis! :D

Näää vad fint! GRATTIS! :D

Grattis!

Härlig utsikt :-D




Kom ihåg mig?