Mitt rum

"Kan du inte visa lite bilder från ditt rum hos dina föräldrar så man kan se hur du har det nu? :)"
 
Jo absolut! Nu är väl inte mitt rum någon direkt inspirationskälla och jag kommer inte att inreda lägenheten på detta vis. Har inte lagt någon större energi på mitt rum, utan det har bara blivit lite hur som helst med färger och så. Men det är klart, lite "Frida-stilen" är det ju. Det som blir skillnaden är lägenheten är mer VITT (vita gardiner, möbler etc.) och så lite svart (tavelramar, soffa, etc.)
 
Vad tycker ni om mitt rum förresten?
 

Underbart! Din lägenhet kommer att bli fantastiskt snygg om du håller på den där stilen

Vart har du hittat "insynsskydden" till fönstret?? Har letat såna höga!

verkligen jättefint! :)

Våg på rummet??

Svar: haha ja...?
Frida Hallgren

Sjuuuukt FINT :D

Ida

Jätte fint =)

Smart med skoställ på rummet. Ser verkligen snyggt och prydligt ut. Har du alltid så välstädat verkligen? Hos oss verkar det mesta hamna på golvet i "barnens" rum nämnligen ;) Lycka till med lägenheten. Förstår verkligen din lycka, trots att det är mer än 30 år sedan jag flyttade hemifrån.

V'äldigt fint & prydligt :)

Fint rum ju :D

Ursäkta men GUUUD vad jag gillade ditt skrivbord! Något din far gjort eller är det köpt? Vart? (ja, jag letar nytt skrivbord ;P)

Välordnat å prydligt...
:)...

Ens rum brukar ju bli som ens hem i hemmet.
Dit man flyr till sej själv.
Sen när man flyttar, tappas den känslan till ett.

Dehär var mitt rum förr, eller här sov jag när jag va hemma.
Magin flyttar med, till detta är mitt hem..:)

frid på dej...K

Måste bara tillägga att det där med skorna var skitläckert!




Kom ihåg mig?