Mysig dag med bästa

Har haft världens skönaste dag. Började med att fixa Danny, sedan åkte jag hem och sov mellan halv 10 och 12. Blev väckt av ett sms från en kompis och mötte upp henne 30 minuter senare på stan. Tog en kaffe på Waynes och snackade lite. Sedan åkte jag tillbaka, prommade Danny och åkte hem en stund. Mötte upp samma kompis igen vid 18-tiden och sedan fixade vi lite saker i Borlänge och käkade mat på Kupolen, så gott.
 
Nu är jag hemma igen! Ska mysa ner mig i sängen och funderar på att ta igen fyra missade avsnitt av ponnyakuten. Imorgon bitti blir det kik på lägenheten, hemskt spännande!
 
 

Vad trevligt och gott

skulle dö för ditt hår och utseende! <3

Alltså den såsen... så sjuuuukt god!!!

SJUKT GOTT det såg ut!

Åh avis på att ni har New Yorker! Närmaste för oss är Sundsvall :-/

Fina bilder! :)

Riktigt bra blogg! http://chellys.blogg.se/

Så fint hår!

Åh älskar din blogg!
Kolla gärna min, kommentera/sprid/följ!
http://dancestyle.blogg.se ♥

åååh mums va GOTT!

Yummy...maila mej en såndär maträtt bums..:D
frid med du..K

- Men åh vad gott med kebab!
Allt bra? :)

Åh, vad gott det där såg ut! :)

fin blogg du har :)

Allt bra ?

fin blogg! Kommentera vad just du gillar att läsa om på mitt senaste inlägg, Kommenterar tillbaka också :) Kram www.lythsandgren.blogg.se




Kom ihåg mig?