Today's plan

✓ Fixa Danny så han är klar
 
✓ Duscha och bli en "vanlig människa" efter stallet
 
✓ Möta upp bästa vän och åka till kupolen för lite shopping, umgås och mys
 
✓ ...Får se hur kvällsplanerna ser ut ;)
 

Wow vad snygg han är :))

Jag har en liten fråga till dig Frida. Jag vet inte hur mycket erfarenhet du har med hästar som rör sig mycket i ryggen. Jag ska iaf ev hjälpa till med en sådan häst och kan för hela världen inte sitta ner i traven! Det går typ några steg i slowmotiontrav innan jag studsar runt igen. Tips? :)

Hej! Jag maste bara saga att jag tycker att din blogg ar fett bra, laser den typ varje dag. Just nu reser jag runt i Indien men kan inte lata bli att kolla in den nar jag ar pa ett fungerande internetcafe. Sa du har en lasare fran Indien ocksa :)

Danny är så underbart snygg! du har gjort ett jättefint jobb med honom :)

Riktigt fin! :)




Kom ihåg mig?