Vilken shopping!

Åh jösses, nog blev det inköpta saker på IKEA minsann! En ny säng och en soffa! Ektorps 3-sits med svart överdrag. Ett soffbord, ett barbord/matbord med två barstolar. Handdukar, kastruller, stekpanna, annat smått och gott till köket och så lite bäddlakan och så vidare.
 
Nu är faktiskt allting uppe i lägenheten, om än i sina förpackningar. Imorgon ska vi börja skruva ihop saker och ställa det på sin plats, galen känsla! Mitt liv börjar ärligt kännas lite för bra för att vara sant, går bara och väntar på en riktig krasch hahah... Hästen är frisk, jag kan snart flytta in i en alldeles egen lägenhet och så har jag hittat världens bästa kille. Visst tar kanske bloggandet stryk av allt som händer i mitt liv just nu, men jag tror ni förstår om jag prioriterar dessa saker lite mer just nu. Nu är det i alla fall ny vecka, jag jobbar kvällar nu i början av veckan och då brukar jag ha massor av tid och inspiration att skriva på dagarna när jag är ledig.
 
 

gullig bild ! <3 fantastisk känsla att hitta någon man tycker om.

Grattis Frida! Låter verkligen helt underbart med allting! Mycket på kort tid med lägenhet och kille och så :)

naaaw vilken söt bild! :D grattis!

Grattis till allt roligt som händer i ditt liv nu:) Hoppas kärleken accepterar ditt hästintresse och förstår att det tar TID. Har sett massor av tjejer som ger upp sina ambitioner när de träffar någon. De bästa killarna är de som själva är så starka att de inte blir svartsjuka på en ...HÄST ;)

Grattis Frida! Vilken härlig bild <3

E

Förstår absolut att du prioriterar bort bloggen, jag går helt upp i (nya) förhållanden så jag tycker du gör det bra, speciellt när det är mer som händer.

Jag hade dock föredragit inlägg som i huvudsak handlade om Danny och igångsättningen än diverse husgeråd. =P

Vad roligt det ska bli och se när det är klart:-) Läser mer än gärna om husgeråd, din lägenhet och ditt möblerande :-)

Grattis vad söta!

din kille har som fb relationstatus ett förhållande med en annan? :O

Svar: hahahahah nej.
Frida Hallgren

Jag vill se massa bilder på lägenheten sen !!! :D

Jag tycker inte bloggen "tagit stryk" utan jag tycker det är bra att du visar att man kan ha ett "normalt liv" och satsa på ridningen samtidigt! :)

Ida

men så kul!! :D




Kom ihåg mig?