Dör lite

Den här ska jag ha! Gina Tricot, 599 kr.
 

den var faktisk kjempe fin!

Jag med. Den vill bo hos mig! Lätt snyggaste jackan jag har sett på länge.

den var jätte snygg! vart hittade du den? jag kan inte hitta den :/

Skulle inte du spara pengar? ;)

Svar: Jo !! Ska blinka med ögonen till mina föräldrar... Fyller nästan år snart? :D
Frida Hallgren

Fin blogg! Kicka gärna in på min och kommentera som ett spår efter dig:) isabellchitii.blogg.se

Shit vad fin! Jag OCKSÅ! Supersnygg som vårjacka :) Den bara måste jag ha :)

Jag har lite samma tankar ;)

Fast beige skulle jag aldrig kunna ha i stallet- skulle skita ner den på 5 minuter.

Gärna mörkblå :)!

Skitsnygg! Jag är dålig med ljusa jackor dock, spiller alltid något. Jag har en nästan identisk modell från Barbour i svart dock, snyggaste jackan jag äger!

åh besatt haha! måste ha den :O hittade du den på hemsidan?

Nu finns den på gina tricots hemsida o jag råkade beställa en i all hast haha




Kom ihåg mig?