Fullt upp

Har varit iväg på saker hela dagen så är först nu jag har kommit hem och hunnit sätta mig vid datorn! Har tänkt ha en lugn fredag hemma ikväll men det visar sig hur det blir :) Ska i alla fall ta en promenad ner till stallet och fixa lite med Danny innan kvällen. Är ledig hela helgen så han får vila idag, jag har gott om tid för ridning framöver.
 
Frågade dom på kliniken om dom tyckte att jag skulle rida på som vanligt, trots att jag tycker att han är lite väl oliksidig i varven - och det tyckte dom. Om han vilar/bara joggas finns risken att om det är något väldigt litet så försvinner det till nästa onsdag, och så visar han inget på böjprov. När jag sedan sätter igång för fullt igen kanske det kommer tillbaka direkt. Därför kör jag på med träningen som vanligt så får vi se vad som sägs på onsdag! Han känns ju fräsch, men rör sig som sagt lite mjukare i vänster varv.
 
 



Kom ihåg mig?