Jodå, nya jeans fick jag

Det var inga problem att lämna in mina trasiga jeans och ut kom jag med ett par sprillans nya utan att betala ett öre! Tack Gina Tricot Falun. Fick dessutom byta till ett par strl 34 istället för strl 36 som jeansen jag lämnade in var i... Dom mindre satt mycket bättre. Favoritjeansen, wiho! Gråa med dragkedjor uppe vid fickorna och längs vaden. Dom såg väl inte så smickrande ut på denna bild, men underbara IRL.
 
!

Frida, din blogg inspirerar mig oerhört mkt! Tack för dina inlägg! Ville höra med dig om du har möjlighet att visa hur du gör dina knoppar? Dom är supersnygga!! Ha det bra// Rättvik

Snygga :) är de små eller stora i storleken?

Svar: Vet inte riktigt.. normala?
Frida Hallgren

Okej, tack!! Vissa modeller är supersmå i storleken och jag funderar på att köpa på nätet därför jag frågar haha :)




Kom ihåg mig?