Så jävla ledsen

Danny mår bra, jag mår bra. Har dock hänt en jäkligt tråkig sak som gör att jag inte är i något mood att blogga direkt. Hej.

Varför gör du det då?

<3

H

Kram Frida! Så tråkigt det som hänt :( Bara att hoppas att det kommer fram vem det är...

Vad har hänt, undrar nog alla vi läsare. Hoppas ingen har stulit din fina sadel eller något sådant. Eller något ännu värre, mot vare sig människor eller djur. Tänker på dig och hoppas allt blir bra!

Åh, min häst stod på tre ben när jag kom till stallet igår. Hoppas du har lika tur som jag har, tur i oturen med andra ord! :) Styrkekramar!

Sara, det där var väl ändå en väldigt onödig och okänslig kommentar?

Frida, jag vet inte vad som hänt men jag hoppas det löser sig vad det än är, kramar!

Hoppas det löser sig vad det än är!

Hoppas att det är något som kan bli bra! Styrkekramar till dig! <3




Kom ihåg mig?