Stört trött

Åh jösses, är helt slut. Huvudet snurrar och jag skulle kunna somna på stolen framför datorn, lätt! Dock inget illamående eller tecken på det (än) så börjar känna att den värsta faran kanske är över...? Woho. Kanske klarade jag mig allt :) Men ska tillbaka till boendet imorgon och träffa på magsjukebasiluskerna igen haha....
 
Nog pratat om det, får ju inbillningsillamående bara av att tänka på det. Danny är glad i alla fall! Åkte förbi en sväng nu på kvällen och pussade lite på honom. Nu har det nästan gått 2 veckor sedan han var in och behandlades, så drygt en vecka kvar till återbesök. Vad snabbt det har gått eller vad säger ni?! Tyckte att det var nyss jag skrev om klinikbesöket. Jag hoppas verkligen att han har svarat bra på behandlingen, men det vet man ju inte förrän då. Det närmar sig även behandling av Li Johansson som ska kika på snedheten i bäckenet för Danny. Tisdag är det dags för det!
 
 

Jag tycker ofta att det är så när det gäller någon annans hästar, alltså att det känns som att tiden går fort. Håller med om att det känns som att det var nyss Danny var på kliniken! Men själv tycker jag att det känns skitsegt när det gäller mina egna hästar, medan det går hur fort som helst när det gäller någon annans haha :P




Kom ihåg mig?