Update om allt möjligt

Har varit i stallet nu på kvällen en snabbis ♥ Hann dock inte göra så mycket mer än en puss på Danny och så prommade vi en sväng i mörkret! Han har gått i hage halva dagarna nu men imorgon ska han få gå ute som vanligt igen.
 
Är så stört sliten sedan natten, men var ändå värt det. Så rolig kväll med fina människor! Nu ska jag gå och lägga mig tidigt värre idag och vakna piggare. Har fortfarande feberfrossa och ont i halsen, men lika bra att passa på med det också nu när Danny vilar då. Många saknar hästinläggen, jag med! Men livet är inte riktigt på samma sätt nu. Som jag skrev innan är det svårt att vara kreativ när hästen vilar, det är kallt och man längtar ihjäl sig till sommaren.
 
Dagens roligaste var i alla fall att surfa in på Equipe för första gången på länge. Checka av lite tävlingar och se att det faktiskt är på gång igen! Tävlingsterminen 2013 har börjat :)
 



Kom ihåg mig?