Dannyhälsning

Första passet på 5 dagar gick jättebra och matte klappade och berömde mig massor! Jag fick jobba i ungefär 20 minuter och det var skönt, blev inte ens svettig! Från början travade jag bara på lite lugnt och sedan fick jag fortsätta träna på att galoppera snett över ridbanan och byta galopp på mitten. Svårt tycker jag men eftersom jag fick så mycket klappar gjorde jag nog alla rätt idag! Matte sa att jag var jätteduktig.

Nu får jag vila lite idag också för matte måste vara på sitt jobb från 09.00-21.00. På fredag fick hon dock sluta redan vid 16.00 så då får jag jobba igen! Längtar redan för jag blir rastlös och lite stressad av att inte få träna.

Nu ska jag fortsätta äta lite hö och några grässtrån i hagen.

/Gnägg från Danny




Hur ofta rids Danny ut i skogen ungefär?

Haha, tycker att sådant här är så sjukt cheesy i vanliga fall men nu var det riktigt gulligt :D

Men hahahah!




Kom ihåg mig?