Gofrulle

Dagarna ser ganska likadana ut denna vecka, upp vid 06.45 (06.00 om jag börjar 8) och så äta en stadig frukost i lugn och ro med tidningen framför mig. Älskar den stunden, riktig kvalitetstid för mig. Sedan iväg till stallet innan jobbet för att fixa Danny så att stallet är klart för dagen. Som idag jobbar jag till 21.00 och då kommer jag inte att åka dit något mer, och igår var det skönt att bara ha ridningen kvar på kvällen när jag slutade 17.30.

Känns skönt att vi ändå är inne på onsdag nu, jag betar av jobbpassen en efter en. Imorgon har jag mitt kortaste pass denna veckan (09.00-16.00) och det ska bli ljuvligt! Förhoppningsvis träning på kvällen och sedan vila ordentligt eftersom jag går på ett dygnspass på fredag morgon. Slitigt men min pappa påpekade klokt att det var tur att jag har denna monstervecka nu och inte veckan innan jag ska till Gävle och tävla. Helt rätt!

Har förresten en idé om ett åsiktsinlägg framöver och det ska bli superkul att höra om era erfarenheter och vad ni tycker om ämnet. I hästvärlden är vi ju alla så lika, men ändå väldigt olika ;)

Dagens frulle, mums!



åh så fin blogg!




Kom ihåg mig?