Hejdå tisdag

Glöm det jag sa, varför inte lägga in ett 9-17.30 pass på tisdag när vi ändå håller på. Undra om jag står på benen söndag kväll? :) Vilken vecka, puuuuh...

Ida

Oj oj. Visa inte detta för arbetsmiljöverket bara...
Kör hårt! Vila kan man göra i graven. ;-)

Får man ens jobba sådär mycket?

Undrar också om det där ens är lagligt? Är ju 70 timmar?! En vanlig heltidsvecka för mig är 40 h, så det där är nästan dubbla?

Hahahhahahah! Seriöst!? Sitter ni och räknar ut hennes timmar?! Låt tjejen jobba!
Alltid ska det hittas nåt att gnälla på! Helt fantastiskt Frida att du rider på den nivån samt jobbar så hårt!

Vadå visa inte detta?! Det syns väl i slutet ändå!? Och Frida åker inte dit! Kör hårt!

Men herregud låt tjejen vara! Har svårt att tro att det skulle vara olagligt att jobba så mycket och inom vården är det vanligt med komprimerade scheman. Hon har ju dessutom skrivit att det blir lugnare framöver. Är imponerad över att du orkar, cred till dig Frida! Jag arbetar också inom vården med liknande hemsk-veckor, men har inte någon häst för tillfället och då är det lättare.

Jag har jobbat 9 dagar i rad nu, flera ggr 9-10 timmar utan rast. På 8 veckor har jag 6 helger (och vardagar med förstås) . Jobbar man inom vården ser det ut på det viset, inget konstigt med det!

det är inte samma regler för vikarier som fast anställda då dom kan joba på olika ställen, de där är ingen konstig vecka för mitt eget tycke. go frida:)

Ojoj vilken vecka ! Jobbar också inom vården med en del långa arbetsdagar! Kämpa på & glöm inte att vila upp dig mellan varven :)

du är jätteduktig Frida som kämpar på och jobbar när jobb erbjuds!




Kom ihåg mig?