Ledig dag

Jobbar 60 timmar denna veckan, och 62 timmar nästa. Det säger väl ungefär allt.... Jag hade nästan kunnat slå upp ett tält i trädgården där på jobbet, för jag åker oftast bara hem och sover en sväng och sedan ska jag tillbaka igen. Menmen, jag älskar stället jag har sommarvikariat på och kollegorna är guld, så att spendera tid där känns inte speciellt tungt. Rhodos närmar sig med stormsteg och då får jag den här sommarens semester! 
 
Idag har jag dock en ledig dag och det är den enda på veckan (sånär som på söndag när jag har jobbat natten från lördag och går av på morgonen). Har hunnit med en lång frukost, lite träning, sol och bad. Eftermiddagen blir fullt upp med stallet och jag ska sitta i sadeln för första gången på 5 dagar! Längtar ärligt talat ihjäl mig. Danny kommer att gå ett lättare joggingpass i ridhuset, skriver förmodligen mer om det senare med kanske någon bild! :) Det har förresten varit tekniskt fel på kommentarsfunktionen så hade ni kommenterat något speciellt (kanske en fråga eller annat) igår så är det tyvärr inte säkert att den syns i bloggen. Nu är det dock ordnat så ni kan kommentera igen. 
 
 



Kom ihåg mig?