Marikaträning tjoho

Ska träna för tränare ikväll för första gången sedan innan Dyltabrukstävlingarna. Ska bli så roligt att höra vad hon säger för det har hänt massor sedan dess! Bytena är betydligt mer befästa och han gör så fint samlingsarbete i galoppen. Oftast rider jag för tränare i alla fall någon gång i veckan, men med mitt jobbschema nu har det varit helt omöjligt att få tid för träning. Men ikväll så!

Skriver om passet sen såklart och kanske någon bild! :)

Spännande! Ser fram emot att höra hur det har gått! :) Vilken storlek har du på ditt kandar? Tror min häst har ungefär lika stort huvud som Danny har och jag hade tänkt beställa ett premiera kandar. Men är lite osäker på om jag ska ta cob eller full eftersom att jag har hört att de är stora i storlekarna. Danny är så fin, du har verkligen en toppen-häst! :)

Vilken snygg design du har på din blogg :)
Kram

Vilken är din favvo frukt ?
Kram Maria




Kom ihåg mig?