Packar för fullt

Danny är schamponerad, allt läder putsat och tävlingsskåpet framplockat! Fick sedan med mig både pojkvän, hund och häst på en kvällspromenad i helt underbart väder och sedan hem till mina föräldrar på middag. Jag blir kvar hos familjen över natten eftersom jag ska till stallet ganska tidigt imorgon bitti och dom bor väldigt nära stallet. Nu: lite mer packning och sedan sova tidigt. Vi lastar 08.00 imorgon!
 
 

Hej! Tänkte bara höra om det är OK att fota dig och Danny imorgon, eller om du kanske inte vill att man fotar er? Skickar såklart bilder senare! :D

Svar: Det vore fantastiskt roligt om du ville göra!
Frida Hallgren

Kim

Är nyfiken på vad det är för träns och pannband du har, vart har du köpt det?
Kram

Tack Frida för att din blogg är som vi alla älskar den, fylld med din stiliga häst å fina välskötta prylar som gör att man själv inspireras att hålla efter sin egen utrustning, och såklart massa ridning och filmer från det! :)

Du är en BRA hästbloggare, inte en massa skitsnack om andra här! Tummen upp!

Håller tummarna för er ska du veta :)

Vilka starttider har du idag? Tänkte att jag skulle komma och kolla på er :)

Woho! Håller tummarna :)

Grattis till segern!




Kom ihåg mig?