Tavla på ingång

Kommer ni ihåg att jag vann en tavla i Dyltabruk? Eller snarare en tom duk med ram, man fick nämligen sin häst avmålad. Tjejen som målade hade med sig flera målningar som hon hade gjort tidigare och dom var helt fantastiska, så jag är otroligt nyfiken på min tavla. Jag har skickat iväg bilden som ska målas och hon meddelade att det skulle ta några veckor, sedan är hon klar. Självklart visar jag er resultatet när den har kommit! 
 
Bilden:
 
 

Vad spännande att se resultatet sedan :)

Åh vad spännande! Med den bilden kan det inte bli annat än bra :)

Besök gärna min blogg skulle betyda allt :)

Snyggt! Vad hetter tjejen som målar? Har hon någon hemsida? Blev sugen på att anlita henne att måla av min snygging ;)

Sådant är ju lite kul pris att vinna, kanske inte sådant man tänker på att göra själv men ändå väldigt kul att ha :)

Tycker du kunde ha valt en bättre bild på Danny. Han är ju mycke sötare än så.




Kom ihåg mig?