Torsdag från en iphone

Folket i stallet lär ju ha tyckt att jag var helt knäpp som fotade allt jag gjorde haha, men det bjuder jag på! Började i alla fall med lite träning i morse. Brun outfit från Schockemöhle och nytvättade jockey-boots "tofflor"! 
 
 
Det fina kandaret blänkte fint och nyputsat sedan sist.
 
 
Sedan dags att dra på lite prylar på mig själv! Grabbade tag i några pyttesmå ridskoletjejer som fick agera fotograf åt mig. Hoppas även ni noterar den rosa foppatoffeln i bakgrunden! Japp, den är min! Standardskor i stallet på sommaren.
 
 
Sedan åkte jag och jobbade lite för att sedan återvända till stallet på eftermiddagen (kan man vara där för mycket..?). En rykt senare stod Danny blank och fin på stallgången med inoljade hovar och stallbandage på. Dags för promenad!
 
 
Sist men inte minst in i boxen, på med pyjamas och lite muta inför helgen med godis i krubban. Nu har ni fått en heldag med Dannymannen!
 
 
 

Lycka till i helgen! ;)

Nej, man kan inte vara för mycket i stallet och detaljer är viktigt ;)

Han ser jättefin ut! Stort lycka till i helgen :))))

På bilden där han står i stallgången med grimman på ser de ju ut som om "käk"delen på grimman inte är där? :o är det en synvilla eller jag som är blind? xD

Annars superkul inlägg att läsa!! :))

Var har du köpt stallbandagen och går de att beställa någonstans? Ser ut att ha fin passform :) Har du de största eller finns det större? Jag har en jättehäst ;) Tacksam för svar! :)

Det går inte att vara för mycket i stallet ;)

fin :)

Gud vad fin han är! :)

Vad tjusig han är! :)

fina bilder :)

Fin häst :)




Kom ihåg mig?