Tusen tack

Vill bara tacka er alla och ge er en jättekram för alla fina kommentarer och gratulationer över helgen! Och så vill jag bara buga åt min fantastiska lilla häst som har gjort allt så bra han kunnat hela meetinget. 
 
Dyltabruk har levererat helt otroligt bra tävlingar som alltid. Jag vet ingen annan tävlingsplats som har så välarrangerad och grymma tävlingar! Var där förra året i ösregn och årets tävlingar gav istället extremväder åt andra hållet med 25-26 grader och stekande sol. Trots detta vill man bara le över hur väl allting fungerar, Alla vackra blomsterarrangemang runt hela anläggningen, alla välsladdade banor, suverän resultatrapportering, trevliga funktionärer och framförallt FANTASTISKA priser! På tre klasser har jag fått in 2050 kr i premier, fått porslin (som jag tyvärr tappade i betonggolvet precis efteråt..) ljuslyktor, böcker och DVD från Birthe Vogelius, ryttarsmycken samt en stor tavla utan motiv - för där kommer Danny att bli avmålad! Värde 1500 kr. Helt galet med tanke på att det "bara" är MSVC.
 
När jag sedan kom hem väntade en stor bukett rosor och en skål med mitt favoritgodis hemma på bordet från pojkvännen. Kan man bli mer lyckligt lottad än såhär?! Wow på allt just nu.
 
 

Tänk om man hade sånt där mysigt att komma hem till :)

KUL att du gillade priserna, jag gjorde mitt bästa när jag fixade dem och hittade sponsorer. /Den blonda prisutdelaren :-)




Kom ihåg mig?