Varmt i magen

Fick även beröm för Danny från självaste K von K igår, det blev jag lite extra glad över! Givetvis är det alltid roligt att få fina kommentarer för sin häst från okända människor, men det värmer allt lite extra när man vet att det är från en väldigt kunnig. 
 
Han hade för övrigt med sig en halvbror till Danny, ser ni någon likhet? Romanov-generna är allt ganska tydliga :)
 
 

oj de var verkligen lika! Sträck lite extra på dig, du är värld allt beröm.

Fast jag tycker personligen att Danny är mycket snyggare än Kristians häst :)

Snygg svank på pållen ;)

E

Håller med om att Danny är snyggare ;) Men visst ser man likheter!

Man ser definitivt likheter! :3

Åhå min tränare ;) ja din danny är ju urfin! Du ska verkligen vara stolt över honom

Jösses vilken fin! <3
Är han större än Danny? Ser lite mer långlinjerad ut?
Förresten, vad kommer smeknamnet Danny från?
Funderade på det i helgen :-)

Sug åt dig! Det är ni båda värda! Och så sjukt kul att se Danny-bror :D

Så duktig är han inte .
Men du är sjukt duktig ryttare otroligt och kan värkligen rida fram hästen till handen inte som han . Och Danny är hundratusen gånger mycket finare en den hästen . Så jäkla duktiga ni ät <3

Väldigt lika i modellen! Denna häst ser dock lite större ut? Kanonfina och supersportiga båda två :P

Det enda jag såg när jag tittade på bilderna ovan var svansen! Åh så fin! haha!




Kom ihåg mig?