Wrooooooooooooom

Nu är vi äntligen hemma i Falun och ska fira helgens segrar innan vi stupar i säng! Danny stod som ett ljus hela vägen hem och dök ner i spånet i boxen när vi ledde in honom hemma på Falu RK. Nu blir det några dagars ledigt för hans del :)
 
Här är några bilder från sista klassens prisutdelning, vi njuter båda två!
 
 

så otroligt fin häst du har !!! :)

Jättefina bilder och guldbotsen gör sitt till! :D

Så vacker! Grattis till de fina resultaten i helgen.

Stort grattis! Det är så roligt att följa er och ni ger verkligen inspiration :-)

Härlig uppförsbacke! Grattis till framgångarna!!

Grattis! :D

ida

Stort grattis till er välförtjänta framgång. Så rolig!

Åh! Vad glad jag blir! Bra jobbat! Båda två! :D

Snygg!

Otroligt snygg häst (igen)! Grattis till fina resultat :)!

Herre jisses vilka bilder. Han är gaaaaaalet fin!!! Grattis till helgen och din magiska häst :D

Fantastiska bilder! Vilken häst du har :)

Wow wow wow! Grattis till en fantastisk helg!

Grattis! Håll hårt i din fina häst!

Grattis duktiga du och vilken häst du har! Han är verkligen helt magisk :) Kram!

Han är så vacker. Jag har muttrat för mig själv när du har skydd på honom jämt, ensam i hage etc. Men herre gud, hade jag haft en sån häst hade jag lindat in honom i bubbelplast!
Stort grattis! Väldigt välförtjänt! Det ska bli jättekul att följa eran resa, så jag hoppas att du fortsätter blogga.
ps. läge att köpa hans helbror kanske? :P ds.

Såjaaaa, döfina grattis så himla mycket!!!!!!

Helt fantastiskt! Han är så underbart snygg att man inte kan låta bli att bli lite avis! Grattis!

Helt otroligt fin, sällan man får se ngt som är något då mycket utöver det vanliga.

GRATTIS!!!! Jätte vacker häst du har! Och jätte fina bilder! :) <3

riktigt fin häst :)

herre jesus va fin häst du har! en riktig dröm :)

säger som alla andra otroligt fin häst! och Grattis!

Fin häst du har men kolla gärna in min sida :)

E

Herregud vilka bilder! Han (ni!) är så vansinnigt läcker! Stort grattis till den fina helgen!

Stort grattis!! :)

Jag - typ - dör. SÅÅ JÄVLA SNYGGAA!!




Kom ihåg mig?