Boende i Örebro (Dyltabruk)

Oops nu blev det panik för jag kom på att vi (jag) har glömt boka boende till Dyltabruks sommarmeeting i dressyr som alltså är den 5-7 juli. Förmodligen ska vi bara sova en natt och det blir lördag-söndag, men eventuellt skulle det kunna bli att vi åker ner redan på fredag - det är dock inte så troligt.
 
Nu till efterlysningen! Är det någon som vet något boende i närheten av Dyltabruks tävlingar? Alla vandrarhem är fullbokade och hotell känns onödigt dyrt... Kanske är det så att någon underbar läsare har ett rum att hyra ut?! Det är jag och mamma som åker och vi nöjer oss med det enklast möjliga :) Har ni något förslag får ni jättegärna höra av er, skicka ett mail till [email protected] ! Så nära Dyltabruks anläggning som möjligt, men vi är givetvis öppna för det mesta runt om Örebro.
 
Förra året på Dyltas meeting:
 
 
 

Funderade på att åka dit men kommer att åka till Gyttorps meeting istället :) Hade varit kul annars, sålde precis en häst till en tjej i Dyltabruk!

Jag känner massa folk i Örebro men bor själv 3,5 mil därifrån. Så om du inte hittar något kan jag alltid kolla runt om nån kan tänkas hyra ut ett rum. :)




Kom ihåg mig?