Dagen innan studenten

Jag är ledig och har ganska mycket att göra! Lite shopping på stan i form av studentpresenter, och så vanlig mathandling. Ska även in till tandläkaren och hämta papper som gör att min avslagna tand gick på förskräkringen, tack och lov! Det är ju svindyrt att laga tänder haha, huuh... Nu får jag dock tillbaka pengarna tack vare att det var en olycka från första början :) Tack trygghansa!
 
Jeanna har jag inte pratat något mer med, men Matilda spanade på honom när hon var där och tränade igår. Han stod snällt i hagen men var tydligen lite busig när dom ledde in honom haha.. Smsade dock Jeannas hästskötare och hon rapporterade att dom hade börjar ge honom lite mer kraftfoder och även hon bekräftade att han var lugn i hagen och fick vara ute mycket. Så skönt att höra!

Det är allt bra med försäkringar ibland =) Kul att det går bra för Danny hos Jeanna, du ska se, snart är en medelsvår B debut inte långt borta =D

Hejsan! Har du stallet.se? Ett stall där har nämligen bilder som finns på din blogg. vill gärna veta. :)




Kom ihåg mig?