En mil senare

Sista dagen "semester" från hästeriet idag! Imorgon åker vi och hämtar honom, min pärla. Vi åker ner och vid 19.00 ska Jeanna rida honom och visa hur långt hon har kommit, sedan ska jag få prova rida med hennes hjälp :) Är nästan lite nervös haha, kanske har jag glömt hur man styr på tre veckor. Håller på att sakna ihjäl mig efter honom nu i alla fall så det känns helt otroligt att han ska stå i transporten hem imorgon kväll.
 
Gick i alla fall av mitt dygnspass i morse och har tagit det lite lugnt på morgonen, sedan blev det en pw på över en mil! Kändes jättebra och benen var pigga :)
 
 
 

Kan ju ärligt säga att jag också tycker att det är roligt att du ska ta hem honom då det är så roligt och inspirerande att läsa om er träning och allt runt omkring! :)

Haha, det är nästan otäckt så fort man kommer av sig när man inte rider på ett tag. Nu har jag ju ridit bara Hottie i 3v så var ovant att rida Calle

Lycka till och härligt att sin saknade pålle snart är hemma igen :)

Ida

duktig du är :D




Kom ihåg mig?