Pw och sedan mot Danny

Ska dra på mig träningskläderna och ta en promenad mot stallet nu på förmiddagen! Danny vilar och idag blir "startskottet" på en vecka med trimmande inför helgens tävlingar. Inga byten kommer att repeteras så det var kanonkul att gårdagens träning gick så fint, har fångat så fina byten på film! Lägger förhoppningsvis upp idag om internet vill fungera som det ska :) 
 
Under veckan kommer vi alltså bara att slipa på MSVC-rörelserna och förhoppningsvis så kommer han att kunna skilja på förvänd och bytena. Igår var verkligen alla byten helt på hjälpen och han bytte inte en enda gång utan att matte gav byteshjälp, så det ger lite förhoppningar om att han börjat förstå en skillnad. Tidigare har han fått byta av sig själv då det blev fler rena byten när vi inte krånglade till med en hjälp som han inte förstod, men nu börjar vi närma oss. Så glad över att jag kunnat fortsätta bytesträningen utan Jeannas ridhjälp än så länge. Ärligt var jag lite orolig för att "sabba" någonting när han kom hem, men hon lade grunden och nu gör han fler rena byten än någonsin med mig. Så häftig känsla! :)
 
Glad hag-Danny.
 
 

Var har du hittat eksemtäcket?? Alla jag provat är för små fram :(

Är det bra passform på täcket? Och vart är det köpt?

har han exem?




Kom ihåg mig?