Snart tillbaka i vardagen

Ja snart är det slut på denna drygt två veckor långa "semester" från hästeriet. Förmodligen plockar vi hem Danny på tisdag så då är det tillbaka i dom vanliga rutinerna igen! Jag har inte pratat något mer med Jeanna sedan jag var där och kikade på honom, men hoppas att dom har gjort ytterligare några framsteg under veckan. Nästa vecka börjar även mitt sommarvikariat så då blir det verkligen fullt upp med jobb och allt.
 
Idag har jag i alla fall njutit av solen och även jobbat litegrann. Hade turen att bli bokad på "parkgruppen" som är en daglig verksamhet som arbetar utomhus - perfekt när solen skiner och man därmed får lite gratis solbränna ;) Har även hunnit en sväng hos mina föräldrar och blivit bjuden på grillat samt tagit hem en runda med minigolf (jag var kung). 
 

Jäklar vad snygg du är:o




Kom ihåg mig?