Tre rena i rad!

Ni får bortse från den lite platta galoppen haha, men än så länge är det den korta lite stampiga galoppen han ska gå i när vi tränar byten (Jeannas order). Då blir det flest rena byten :) 
 
Menmen, ser ni?!! Tre stycken i rad och alla är dessutom riktigt rena och på hjälpen. Och ja jag kanske överdriver  lite med berömmet men han är ju så duuuuktig hahah....
  
Välj HD (tryck på kugghjulet nere till höger) och helskärm, weeei!
 

Duktig häst! :)

Hahaha! Gulligt värre liksom ;) men han byter ju superbra :-D

han är ju såååå fin! :D

Ser ju toppen ut!!
Klart han ska ha beröm :)
Jag har en film på min treåring och mig. Jag ger galopphjälpen och hon tar den direkt (3e gången någonsin med galopp) och sen blir det iofs bara 4 galoppsprång men som jag hurrade...haha...folk måste ha tyckt jag var helmongo :)

Jag är otroligt impad av hur rund o fin Danny är och din fina ridning. Hoppas ni får vara friska nu!
Lycka till!

Tjohoooo härligt!!!!!!

fina byten!

Är han inte lite efter bak i det första bytet, det ser lite stampigt ut? (Men jag kanske ser helt fel)

Svar: Nej det är han inte :)
Frida Hallgren

Duktig kille!! Gillar verkligen när du berömmer honom så mkt :))




Kom ihåg mig?