Äntligen ridbilder

Hur längesedan var det inte?! Red i alla fall ute på utebanan och Danny var som en levande ångvält, så ni får ursäkta sitsen haha! Jag fick helt enkelt spjärna emot med så mycket tyngd jag kunde i kroppen och BROMSA haha! Lite som att ligga i 140 km/h på motorvägen och så slutar bromspedalen att fungera, så känns det att sitta i sadeln på Danny ibland. Precis som det ska vara.
 
Danny är i alla fall i travstadie fortfarande och ska börja med lite galopp till helgen. På ett par bilder galopperar han, men det var snarare att han drog ett par repor med bocksprång och sedan landade i galopp. Ingen fara för honom! Älskade häst, han är verkligen fläng. Det gladaste man kan sitta i sadeln på och den mest arbetsvilliga häst jag ägt i hela mitt liv. Som en arbetsmaskin som bara går och går och går.
 
Det kommer fler bilder, men dom håller jag lite på. Vi börjar med några ;)
 
 

Härliga bilder! Den du har till headern är verkligen häftig, han ser otroligt glad ut haha !

fina bilder, han ser alldeles lycklig ut och väldigt söt. ska bli ett sant nöje att ta kort på er:)

oj vad konstigt det där blev;)

underbara !

Vilken härlig bilder! Underbart med en sprallig häst:)

Nu är texten jättebra även för mobiltelefoner!

Härligt, han ser verkligen glad ut! Kul att ni är på gång :)

-ang nya designen; När jag ska kommentera så ser det ut som att jag inte fyllt i mitt namn m.m. Fälten för Namn, mail, blogg är tomma trots att jag skrivit. Så ska se om det syns nu när jag skickar kommentaren. Gör det inte det är är det millas.blogg.se som varit inne ;)

Svar: Tack för tipset! Ska försöka få till kommentarsfältet under dagen.
Frida Hallgren

Härliga bilder, äntligen ridbilder! fina danny!!!

va söööt han är haha :D kul med bilder!




Kom ihåg mig?