Det är på gång

Ohh snart kan jag visa er lägenheten! Underbara mamma och pappa har pysslat på massor under dom här dagarna jag har jobbat som en galning och det börjar sakta men säkert ta form ordentligt där! Soffa står på plats, sängen är där, gardinstänger uppe och lite hyllor på gång. Ska dit ikväll och verkligen göra mycket själv, för snart blir det allt inflytt! Har inte velat sova där förrän jag känner att det är klart, och nu är det allt nära. Wow vilken känsla!
 
Ska ta kort på allting så snart jag har satt upp tavlor, blommor och annat fint. Jag är helt galet nöjd med allting! Inte är det stort, men riktigt bra blir det. Har googlat "svart vit inredning" i massor och fått mycket inspo. Nu har jag lite trädetaljer i lägenheten, så svart-vitt fullt ut blir det inte, men mycket åt det hållet.
 

Åh så roligt! :D Jag håller på att packa ner grejer jag med, vi ska vara utflyttade från vår nuvarande lägenhet 15.3, så det är ju inte så stressigt ;)

Mia

Härligt och vilken lyx att få hjälp :D




Kom ihåg mig?