Filmarkiv - ni önskar!

Satt och bläddrade bland filmarkivet på datorn igår med Elin. Scrollade igenom lite filmer på Fidolina, på Klas, på Danny. Filmer från träningar och tävlingar som ni faktiskt inte har sett. Tänkte därför höra, om jag skulle välja ut en eller ett par filmer från mitt arkiv - vad skulle ni vilja se då?
 
Ovisade träningsfilmer Danny, någon film på någon häst jag ägt, tävlingsfilm eller träningsfilm etc.? Fritt fram för önskemål om lite vad som helst så ska jag se vad jag kan skaka fram. Har massor av filmer på det mesta.
 

Jag skulle vilja se en film från provridningen av Danny om du har det :)

Hoppfilm med fidolina eller klas (om du hoppade med dem)? :)

Film från provridning av Danny & Klas! :)

Hehe då skulle jag säga allt? haha nej men hade vatt kul med några flera, typ nån träningsfilm nån tävlingsfilm..kanske med olika hästar ;) fast mest filmer på Danny ;)

Provridning från danny skulle vara kul! Och kanske att du sätter ihop lite filmer där man ser förbättringen från början tills nu av dannys utveckling :)

Sedan är det alltid roligt att kolla på lite "bloopers" 😊

AAAALLT :D

Provridning av Klas och Danny :) Tack på förhand ;)

Allt som finns att se på Danny! ;)

Träningsfilm på Klas & Danny skulle jag gärna se :)

Häst!

Fina Fiddo så klart!

Kan du inte rida ditt kürprogram på Danny och lägga ut? :D

Hej

Jag har väldigt svårt att läsa din blogg ifrån mobilen då texten blir jätteliten, måste zooma in, har någon annan problem?

Jag hade tyckte det hade varit kul att se Danny från något pass i början där du hade honom, eller när du provred :)

Någon film på Esco kanske? Gärna på Claes och Danny med! :)

Blanda och skriv i text vad det är för häst och vad ni gör typ :) vill se allt!

Väldigt fin häst :-D




Kom ihåg mig?