Hemma

Känns lite som att nämn en sak jag inte gjort ikväll? Hemmafest, spårat, chillat, donken, mys osv. Nu: Sängen.
 
 

Fast detta var väl ett onödigt inlägg ;-)

@Anonym1: Antar att fyllelåset inte var på;) Men ja, jag tycker nog också att det här inlägget var onödigt...

HAHA klock

HAHAHA bra inlägg där Frida!! :'D

nämen HAHAH du lär sätta fyllelås på bloggen tror jag...

Jag har lite svårt för att förstå alla dessa en-raders-inlägg som du har börjat med i massor?

Är det bara för att hålla uppe statistiken eller vad är meningen med "nu har jag vaknat", "nu ska jag åka och jobba", "nu är jag hemma"- folk kan ju verkligen inte ha några LIV om de tycker att sådant är kul att läsa om och jag har svårt att tro att du skriver dessa inlägg för din egen skull?

Och ja...jag VET att det är frivilligt att läsa men tycker det är synd att en så himla bra och läsvärd blogg har förvandlats till "här är mitt liv från det jag vaknar till jag somnar i 5 inlägg på en rad var".

Hahah du lär ju vara hästbloggvärldens mest spårade partytjej iaf :p

HAHAH håller med anonym ovan, hästbloggarnas mest galna XD




Kom ihåg mig?