Hinner inte

Är i ett läge där jag stressar ihjäl mig typ. Är jag inte på jobbet så är jag i stallet eller på krogen eller hos någon kompis eller hemma hos mig med någon eller någon helt annan stans. Det känns som att jag aldrig kan "bara vara" och jag hinner inte ens njuta av min egen lägenhet. Jag är en social person av mig, jag tycker om att vara ute bland folk och älskar att träffa människor. MEN, jag trivs precis lika bra i mitt eget sällskap och jag saknar verkligen dom där stunderna när man är helt själv och bara är.
 
Det kanske låter helt galet att man kan längta efter en helt ledig dag där man inte gör någonting och bara är själv och inte träffar en människa, men är helt fullmatad med att träffa folk på alla håll och kanter i alla situationer. Puuh ge mig lite fler timmar på dygnet tack! Blir förmodligen även en helgalen helg igen med fest hos mig, utgång och så vidare. Hjälp. Fast kul är det 
 
 

så jäkla SNYGG :O

Ida

Jag tycker det är konstigt att gnälla över att man har för lite tid när det är t ex krogbesök det gäller - det är ju bara att säga nej. Att missa en utgång är inte hela världen, tro mig, för det kommer så många många fler.
Det är ditt eget val och blir det för stressigt får man gallra, i te gnälla.

Wow vad fin du är <3

MH

Förstår precis förutom att jag är äldre än dig och istället för parteey har familj med allt vad det innebär. Allt är så kul och man vill vara med på allt + få tid att få vara själv.
Omöjlig ekvation men tur ändå att det inte är en massa negativa saker som stressar mig :).

Ida: men det är inte alltid så bara att bara låta bli? Jag vet precis hur det är själv för är i lite samma situation, man vill så gärna vara med på allt som händer att man vrider sig ut och in för att vara på alla ställen samtidigt.

förstår EXAKT vad du menar! Man vill vara med på allt som händer samtidigt som man inte ens mår bra av att vara runt så mycket. Ta dig tid och njut av din fina lägenhet själv någon dag! Du måste inte vara med på alla händelser och träffa folk varje helg, det kommer garanterat att bli fler tillfällen. Ta hand om dig <3

VÅRTÄVLING!

Vad sägs om att vara med i en unik vårtävling med vinster till ett värde av 817 kr? Gå in här: http://hoppryttarejed.blogspot.se/2013/03/vartavling.html så kommer du direkt dit! Lycka till :D Kram Josefin

Ida

Anonym: klart att man kanske vill, men vill man och väljer att vara med är det frivilligt och inget att gnälla över när det blir stressigt. Tycker man det blir för mycket får man säga nej, ett ord som faktiskt inte är s farligt. Missar man en träff med vänner kan man ju ordna till en veckan efter eller när man har mer tid. Saker som är frivilliga är just det - frivilliga och lir det för mycket tackar man nej till en fika/fest/bio etc, värden går inte under.

Ida

*världen (touchmobiler är hemska att skriva på...)

Så VACKER!

sjukt fin du är!!!




Kom ihåg mig?