Lite bilder på Danny också!

Har massor av bilder, men här är första delen i alla fall! Fina killen.
 
 

Läcker!

Vilken snygg häst du haaaaar! :)

så fine bilder! utrolig fin sits har du og:) liker spesielt henda/armene :)

Snygga stövlar! Vart har du köpt dem? :)

Skänklarna Frida!!! ;)

Åh så tjusig han är! :)
Vad är ditt bästa tips när det kommer till överladdade hästar? Jag måste försöka hålla igång min gamling men han är så laddad! Bara brallar, kan inte hålla sig ett par skrittsteg utan att fara iväg. Har inget ridhus så kan inte släppa honom lös och longerar man är det full rodeo runt runt runt i evigheter ;)

Härliga bilder! :)

Gud så snygga ni är!

Varför har du lindor under damaskerna på frambenen?

Han ser jättefin ut på bilderna, speciellt första bilden, mycket rundare och mer ihop än vad jag är van vid att se honom :)

Superfina bilder! :)
Har en fråga till dig, eftersom jag vet att du har ett par lackade stövlar! Jag har råkat få en repa (eller mer som ett "skrapsår") på mina.. Har du nått bra tips/idé på hur man kan få bort de, eller åtminstone få det lite mindre synligt? :S

Den där vilan verkar ha gjort er gott, finaste bilderna jag sett på er på länge! Håller med Matilda om att han ser rund och fin ut, helt underbart!

Åh vilka fina bilder!! =) ser jättehärligt ut!

Moa

Åh det ser så härligt ut när du sitter och ler hela tiden! Ni är verkligen jättefina tillsammans. :)

Fine dere er! :D Liker gliset på deg! Det skal være gøy :)




Kom ihåg mig?