Lite mellanlandning

Är som sagt ledig idag och har mest haft en lugn dag. Blev lite handling och jag gjorde en storinvestering i ett våffeljärn för 99 kr på Rusta! Hoppas att den ska duga några gånger i alla fall. Åhh så gott att kunna äta våfflor hemma i lägenheten! Jag fyller på mitt kök allt eftersom, men har faktiskt konstaterat att jag inte behöver en micro i alla fall. Ugnen går hur snabbt som helst att värma upp så det är bara att värma allting där, tur för en micro i mitt lilla kök hade tagit plats.
 
Datorn har gått lite halvdåligt trots reparationen, men jag hoppas på att den ska vara tillräkligt pigg för att kunna sköta bloggandet under resten av helgen.
 

Helt random det här, men har du sett den här? Det är en son till Klas som heter Firstcash af Hvarre och sen ser precis ut som Klas också! Kanske är gamla nyheter för dig men ändå..

http://www.youtube.com/watch?v=AVvhOdsTJw8

E

Vad ska du göra med datorn efter helgen? ^^

Tror att ett billigt järn kan hålla länge.

Jag har inte heller någon Microsoft. Värmer antingen i ugnen eller i kastrull på spisen. Blir till och med godare! :)

Jäkla mobil att ändra orden. Micro skulle det självklart stå ;)

Halloj

Fin blogg
Hoppas din Lördag blir toppen
Vad har du för planer?
Kram Maria




Kom ihåg mig?