På gång

Ja lite så känns det! Danny har börjat galoppera och det känns riktigt bra. Jag har inte satt något tryck utan han joggas mest, men har suttit ner och "känt på honom" i traven under några pass. Som jag skrev innan så har den där lilla kadensen som vi letat efter fallit på plats och det känns super! Förhoppningsvis har denna vila inte gett någon svacka, utan snarare gjort Danny gott. 
 
Nu följer en vecka där han succesivt ska börja galoppera mer och mer och till nästa helg är det dags att börja på böjda spår i alla gångarter, det innebär träning ungefär som vanligt. Nu har jag ridit ganska korta pass så träningslängden ska också ökas långsamt under veckan. Tjoho! Efter all vila är vi sakta men säkert påväg tillbaka till full träning.
 

checka gärna in min blogg och titta på min video när jag sjunger och spelar gitarr!

puss

Grym blogg föresten

Härlig bild!

Härligt att ni är på gång igen :)))




Kom ihåg mig?