Klockren dag

Hade ställt klockan på 07.00 i morse men när den ringde kände jag lite nej, jag vägrar. Somnade om och vaknade 09.00 - helt klart mer lagom! Anledningen till väckarklockan var att jag tänkte ta mycket tid åt att fixa i lägenheten idag, men så blev det alltså inte. Åkte dock som sagt till Danny och red honom i alla fall och sedan hem igen vid 11-tiden.
 
Då sken solen ute och det var en grymt skön känsla att dra på sig skinnjackan och solbrillorna och ge sig ut i vädret! Mötte upp Adam vid lägenheten och sedan åkte vi och handlade lite, bland annat ett par vrålsnygga tavlor till lägenheten. Kommer att bli såå fint... Längtar ihjäl mig till jag får visa er. Sedan drog vi en lunch på Max i solen och så hem och chilla lite innan jag började jobba i backen vid 15.00. Så härlig dag!
 
Nu sitter jag i soffan i lägenheten och ska betala lite räkningar och börja ta mig genom filmarkivet som jag lovade er. Tänkte även hänga upp en tavla eller två samt rulla ut mattan i vardagsrummet! Chillmusiken är på och jag bara njuter av att vara i min alldeles egna lya, tjoho.
 
 

Åh va fin blogg du har!

M

Marinapalme.blogg.se

M

Sorry, skrev min bloggadress i fel fält. :) skulle ju skriva att du har jätte fint hår. :)

Jätte fin bild :-D

Åh låter som en bra dag!

Väckarklockor har ingen effekt på mig heller.. Ibland undrar jag varför jag ens ställer den? haha! :)

Fin du är :)

Fin du är!
jätte fint hår, hur har du fått det så långt? :D

besök min blogg som jag äger tillsammans med min kompis! Om mode, Vänner, Fest, Skola, Vardag, Fitspo, Shopping osv osv, Lite allt möligt! släng gärna in en kommentar om vad du tycker, Kommenterar alltid tillbaka! Kramar Maja

Så fin du är! Kram på dig!

Herre min gud vilket fint hår du har :)

Vilken fin blogg du har, med många trevliga bilder :)

Jag älsakr lediga dagar, man hinner med så mycket som man aldrig hinner med annars!

Gud vad fint hår du har!!

Du är jättefin .-)

Fin blogg! :)

Vad fin blogg du har :)
Och du är jättefin :)

Söt blogg!

Jättefin blogg!! :)

Vilken fin bild! :)

Hoppas du har haft en bra dag!:)

Fint foto!

Söt blogg :)

Jättefin blogg du har :)

shit va snygg du är!!

Fin!! :D

Gud vad roligt med massor av nya saker hem! Hoppas att du får det superfint i din lägenhet, kram!

Superfin blogg! :)

Gud vaah fin blogg du har
kram

Åh vad härligt!
Du är riktigt fin Frida!

Fin bild :)

Gud vad fin du är :)

jätte fint hår!:)

Ida

Du är så vacker människa! =)




Kom ihåg mig?