Tisdagshändelser

Har precis vinkat av Petra, ni vet hon som äger Esco? Hur längesedan som helst jag träffade henne och hon var hit på lite lägenhetsspaning och fikade. Fick höra lite om hur Esco hade det (han är ju ute på foder ett år) och så snackade vi på om livet i allmänt, tänk så skönt det är att bara prata med vettiga människor ibland. Nu känner jag mig uppdaterad om det mesta!
 
Dagen har i alla fall varit helt OK, började med att ta sovmorgon och bara njuta av känslan i lägenheten. Sedan premiärcyklade jag till stallet - det gick bra. Musik i öronen och rätt pigga ben, då tog det inte så hemskt lång stund att cykla dit faktiskt! Dessvärre glömde jag nycklarna till stallskåpet hemma i lägenheten så någon ridning blev det inte, blev rätt besviken för hade planerat att känna på honom i ridhuset. Någon tid att cykla hem igen och hämta dom fanns dock tyvärr inte så fick bara göra stallfixet. Menmen, imorgon är en ny dag! Därefter cyklade jag vidare hem till mamma och pappa (hur konstigt känns det att inte skriva "hem" om det) för att börja tömma mitt rum ännu mer. Ofattbart hur mycket prylar man samlar på sig! Fick ihop flera kassar och då har jag ändå "tömt" rummet flera gånger innan. Sedan trampade jag tillbaka hem (med sjutton kassar balanserade på styret, hoppas ingen såg mig) och så har jag börjat ställa in prylarna här i lägenheten. Nu blir det matlagning!
 
 

Söt bild :-D

Men vilket underbart hår du har! Vad är hemligheten?;) /Kram




Kom ihåg mig?