Träffat gammal vän ♥

Igår fick jag besök av Anna, en vän sedan gymnasiet. Har knappt sett henne sedan studenten, så mötte jag henne av en händelse när vi var på Max där hon jobbar. Vi styrde upp en "catch up" och sedan hamnade hon hemma hos mig igår. Det är så tråkigt när man glider ifrån nära vänner och det var verkligen kul att träffa henne igen, saknat!
 
Vi snackade igenom det mesta som hänt sedan studenten och hon spanade in lägenheten. Hon har själv precis fått en egen etta och ville inspireras lite, jag tror hon gillade mitt ganska mycket och hennes kommer garanterat att bli hur fin som helst. Ska bli spännande att se sedan, nu jag har gått in i lite "inrednings-fas" och älskar allt sånt där bara för att man själv håller på.
 
Hon hade i alla fall med sig en suverän "goodie-bag" från sin mamma som jobbar på Cederoth, massor av produkter - allt från tvål till såpa och hårprodukter. Sånt där som känns tråkigt att lägga pengar på men som är nödvändigt att ha, åh tack tack tack! Så glad!
 
Ida

Åh vad lyxigt!

Så kul att träffa dig! Nästa gång får du hälsa på mig:)

Åh, härlig goodiebag! Har nån lustig fetish för bliw-tvål, de luktar så gott! ^^




Kom ihåg mig?