Ur mitt filmarkiv - Danny kokar över

Jag börjar helt enkelt från början! Har mängder av ovisade filmer på det mesta och eftersom det var blandade önskemål kan jag visa lite av varje. En del filmer kanske ni har sett, men inte just dom klippen jag visar. När det filmas klipper jag ju ihop "det bästa" vilket innebär att inte allt kommer med. Det tänkte jag dock visa nu!
 
Första filmen ni får se är från domarutbildningen i december - kommer ni ihåg? Danny var så het att han slog knut på sig själv inne på banan och gjorde missar i nästan varje moment. Den del av detta ni inte har fått se är när jag kom in i ridhuset och skulle rida runt en stund innan start - tjohej var det gick! Danny är så taggad att det hade räckt med en nysning för att han skulle exploderat rätt upp i luften.
 
Nåja, vi gjorde det bästa av saken och det är ju roligt att han är så tävlingshet! Detta är alltså innan vi startar och jag försöker rätta honom så gott det går när han hoppar/härjar/byter.

hehe xD

Hihi.. Ja nog syns det att han är het!:)

Kul med nya filmer! Ser fram emot fler bilder ur ditt arkiv. Hade gärna sett filmer på Klas också :-) och kanske några fler klipp från när Jeanna red Danny?

vad häftigt det ser ut vid 3.20 när han verkligen samlar sig :-)




Kom ihåg mig?