5 SVAR

Valde några frågor som har varit återkommande i kommentarsfälten, samt några jag tyckte var roliga att svara på!
 
Vad hände med Adam?
Svar: Ja inget direkt hände. Jag gjorde slut och vi är alltså inte tillsammans längre.
 
Hur får du sånt där bra tryck i Danny i traven? Hur tränar upp det liksom?
 Svar: Startar motorn! Jag vill ha elektriska hästar så ser till att dom svarar för skänkeln så fort jag lägger till den, på så vis går dom av sig själva. Det får liksom inte finnas på kartan att energin försvinner bara för att jag inte driver, hela grejen är ju att hästen ska "gå av sig själv" utan att jag gör så mycket.
 
Varför däckar du "ofta" när du festar? Ingen tanke på att dra ner på alkoholkonsumtionen?
Svar: Men haha! Jag minns inte senast jag "däckade" på en fest, det är flera år sedan. Så var du har fått det i från har jag inte det blekaste. Att dra ner på alkoholkonsumtionen har jag inga planer på haha, man lever bara en gång och vi har ju svinkul. Uppenbarligen lider inte tävlingsresultaten av det heller haha... 
 
Får du betalt från bloggen?
Svar: Japp men bryr mig inte speciellt mycket om detta. Har mitt vanliga jobb och bloggen är bara för kul, skulle aldrig vilja ha bloggandet som "jobb". 
 
Ska du börja plugga och i så fall till vad?
Svar: Ja absolut, men inte nu! Inom ett par år skulle jag dock ha viljat påbörja en utbildning. Är väldigt sugen på socionom.
 
 

Alltså haha däck-kommentaren!!!!!!! Så kul, haha Gud!! Ses imorgon hoppas du är taggad :*

Roligt med svar :)

Varför svarade du inte på frågan om du var otrogen?:p

Fin bild! Du är så snygg :D lycka till idag!

"Jag minns inte senast jag "däckade" på en fest, det är flera år sedan. Så var du har fått det i från har jag inte det blekaste". Du har ju själv skrivit om att du blivit upphämtad/skjutsad hem under/efter festkvällar när du inte "mått bra" ett par gånger här i bloggen, det är kanske därifrån hon/han har "fått det ifrån?!

Lunds: fast "däcka" innebär ju att man är snarare medvetslös inte bara "mår dåligt"

Linda; Det var precis de inläggen som åsyftades. I min värld dricker man för mycket om man måste skjutsas hem alternativt inte kommer ut från förfesten.

Får man fråga hur du tjänar pengar på bloggen? :) lite nyfiken, om du vill dela med dig vill säga ;)

Linda: att man blir hämtad från en fest för att man mår dåligt betyder inte att man har däckat! ;)
& att bli hämtat efter en fest är väl inget konstigt, man måste ju hem någon gång :)




Kom ihåg mig?