Är ni sugna på del 2?

Här kommer fler bilder från i söndags! Vad tycker ni om tävlingsoutfiten? En konversation mellan en man och en kvinna som satt bakom min mamma på läktaren när jag red löd:
 
Mannen: Oj så dom glittrar och blänker! Det var stiligt!
Kvinnan. *Muttrar* Äh! Inte hade min häst blivit nå bättre för att jag slängde på honom sånna där prylar"
 
Hahah mamma fick sig ett gott skratt! Visst har kvinnan helt rätt i att det inte gör ett ekipage "bättre" med gnistrande pannband och blanka stövlar, men nog är det roligt att vara lite extra fin på tävling :) 
 

Ni är sjukt snygga! Och extra roligt att så många kommenterat att du verkar festa istället för att rida och så levererar ni fantastiskt på tävling!! Jag har en fråga, på nästan alla vardagsbilder har du ett par jeansridbyxor som är så snygga, var kommer de ifrån? :)

Tänkte bara tipsa om att det är 30% på Premieratränsen på Tophorse, du som gillade dem :)

Underbara bilder :)

Ni har sjukt snygga prylar på er :D

Mia

Riktigt fina bilder :D

E

När är nästa tävling? =)

Dressyrbloggsvärldens i SÄRKLASS läckraste häst!!!!

Och så blir det lite roligare att visa upp sig, än att rida i det gamla vanliga man har varje dag. Man kanske inte har tävlingsutruatning varje dag. Men jag menar är de tävling så är de! :)

Ögongodis!!!

Alltså han är läckrare än någonsin, nu har han slimmat till något fantastiskt - sååå snygg! Och ni är så supersnygga ihop med. Be proud :-)

Trevligt ekipage.

Riktigt grann häst!

Åh vilken fin häst! Supersnygg!

Riktigt snygg häst du har!

Fin blogg!

Åh, vilka eleganta bilder! Jättefint! :D

Sjukt fin häst du har! :)

SUGEN! :D Snyyggt!

Riktigt snygg häst måste jag säga :>

SLUTA!! jag klarar inte av att se mer, jag vill med kunna rida såå! världens snyggaste häst också.. jag smälter ihop och dör typ.

Otroligt snygg häst!

Äh, svenska avundsjukan ;) ni är grymt snygga! Härlig blogg också som blandar ALLT! Keep it up! Kram!




Kom ihåg mig?