Film MSVC:2

Ja filmkameran har ju som bekant gjort ett totalhaveri med att kunna synka till datorn, så gårdagens ritt filmade mamma med sin iphone för att jag skulle kunna ha möjlighet att lägga upp det här. Ingen zoom men i övrigt ok kvalité. Skulle rekommendera att ni tryckte upp den i helskärm och väljer HD kvalité för att se lite bättre!
 
Felridningen bjuder jag på.. haha ;)
  

Ojojoj, vad fin han har blivit! :)

Jätte fin ritt! Synd med felridningen, men sånt händer. Grymt jobbat att komma tvåa! ;) (Om jag får vara lite petig, tyckte jag hade du fick lite "höga" händer ibland i traven när han kröp in med nacken.) Annars rider du kanon fint, och Danny är super duper fin! Ska bli jätte kul att se mer av er. :)

Hörde av en kompis att du typ hade tappat Danny?! Gick det bra ? :)

Synd med felridningen. Men jösses vad han utvecklats, jättekul att se :)

Oj så fint!! :)

Älskar när man får se hans fina trav precis i början av klippet, innan programmet! Wow!

Ni matchar varandra kanonbra! Jättefin häst som du rider mjukt och följsamt! Önskar er stort lycka till i framtiden!!!

Jättekul och se! Han är riktigt trevlig nu, börjar bli mer häst å mindre valpig ^_^
Synd på felridningen men det räddade du snyggt med resterande, starkt av dig å starta och göra det med bravur trots olyckan.
Håller med om att det blir lite väl buren hand emellanåt men ser supermjukt och harmoniskt ut i övrigt =)




Kom ihåg mig?