MSVC:1 71,06%

Valde att ladda upp på youtube istället för videofyme då det blev så suddigt där... Nu blev filmen fel format i stället så Danny blev lite som en tax, går detta att ändra?! Menmen, ni ser lite i alla fall. Viktigt att ni ändrar till HD-kvalite annars blir det inte skarpt (ni gör det via kugghjulet nere till höger på filmen). Bästa killen!
  
Mia

Oj vilken utveckling! Traven börjar ju bli kanon, fin kadens (stavning?) lycka till!

Skitsnyggt, men vägarna och hörnen?!?! haha :D Stort grattis!!!

Vilket team ni har börjat bli! Superfina! Traven är verkligen kanon, blir bara bättre varje gång jag ser er :D Stort Grattis!

Gud vad duktiga och fina ni är. Stort utveckling sen mars till och med! Så avis jag är på dig, din polle är verkligen super fin. Ska bli kul att fortsätta se er, ni kommer bli grymma! :D

Läcker han är, och grattis!

Sista uppridningen, wow vilken trav!

Shit vilken fin häst du har, och vad duktig du är!!! Grattis! :-)

Vilken toppenritt :) Ni är verkligen superfina!

Gud vad flott han är, känns som han kan bli hur bra som helst, !!

Men wow! Han är SÅ läcker och du sitter så fint!:)

Otroligt SNYGG häst!! Och väldigt välridet av dig, ni är verkligen ett ekipage för framtiden! Grattis :D!!

Såg att du skrev i ett inlägg att du blev extra fokuserad innan du skulle in på banan när du hörde förra ryttaren %, hade vart kul att veta hur du gör och tänker då? Jag själv blir lätt nervös och passiv istället när jag ska in och kmr in på banan! ^^

Jäklar vilket snyggt ekipage ni är! Så himla kul att se hur ni har utvecklats, jisses ni kommer att gå långt tillsammans! Grattis! :D




Kom ihåg mig?