Insjöns RK

Tyvärr inte så många bilder tagna så denna gång får det helt enkelt bli en enda bildbomb från dagens tävling! Första bilden är på vännen Lina som jobbar som beridare hos Adelinde Cornelissen, men som är hemma på snabbvisit i Sverige. Alltid kul att träffas! Det är dock mamma i sadeln och Lina på backen, ombytta roller mot mitt Dannyteam haha! 
 
 
 

fyfan vad fin han är nu Frida! Jag längtar tills min är lika fin ^^
Bild 4 är bara <3

kim

Fina bilder och grattis :) starkt gjort att starta trots krocken :)

Fina bilder :) tycker dock han såg trevligare ut på de från förra tävlingen, men det var lite roligare ljus och sådär så det bidrog kanske lite ;)
Men dina handleder Frida, vad hände med dem? ^^
Grattis till placeringen!

Svar: Kan inte rida med spö haha! Vrider handlederna helt! Är så ovan då jag sällan har ett spö i handen :-)
Frida Hallgren

Så otroligt snygg häst! :D

fina bilder! vet du vad vinnaren har för kavaj (sista bilden) ? den va skitsnygg!

Så fina ni är!! :-D och grattis till placeringen :)

Grattis!! Är så tävlingssugen men min häst gör sig illa hela tiden så då är det inte så lätt. Danny är så otroligt vacker!! :)

Ni är ett riktigt stiligt ekipage, du och Danny :)

Jätte fina bilder Frida!!

Rider du med headset? Alltså lyssnar du på musik när du rider?




Kom ihåg mig?