Lever

Någon undrade om jag dog igår men så är inte fallet, har bara haft helt fullt upp under dagen. Blev som sagt utgång igår med förfest hemma hos mig och några kompisar. Sedan blev det Etage och dansa hela natten, massor av folk då vi hade Axa Floorball Cup i Falun under helgen. Galen och härlig kväll som vanligt! 
 
Idag har jag dragit en sväng på kupolen med Elin, snackat och umgåtts. Köpte ett nytt träningslinne, tänk så motiverande det är :) Har verkligen kommit igång med träningen nu, är helt fantastiskt att ha hittat tillbaka till att tycka att det är KUL igen! Vädret och värmen gör att det är ljuvligt att vara ute på kvällarna och springa eller köra pw. Tog en runda hem till mina föräldrar och blev bjuden på god mat och åt så mycket att jag var tvungen att stanna en timme bara för att smälta maten innan jag promenerade hem igen haha.. Är verkligen mysigt att kunna komma hem och äta då och då, träffa familjen och prata lite. Sedan trivs jag väldigt bra själv i lägenheten också, men just att sitta och äta ensam är inte helt klockrent alltså.
 
Imorgon ska jag kicka igång Danny igen som haft det lugnt och sedan torsdagens tävling! Han har mest promenerat och sett lite träd i skogen, men nu blir det lite trimmande under veckan. Till helgen kör vi nämligen en start i MSVC:1, vilket förmodligen blir sista starten innan en riktig träningsperiod igen. Huruvida det blir inlämning hos Jeanna eller ej just nu är inte riktigt bestämt ännu... Planen var inte riktigt att jag skulle krascha bilen som kostar multum att laga och kanske till och med ska skrotas... Min ekonomi täcker inte riktigt både träning och bilkrasch tyvärr. Men vi får se hur det blir med allt.. :)
 
Nya linnet, matchar kepsen till och med hahah... Undra om inte träningen går lite extra bra då!
 
 

"hoppas" på bilskrot! Försäkringsbolagen brukar av någon anledning betala bra när de löser in bilen (dvs inte lagar den). Hänt både mig och många jag känner!

hej! :)

Fin blogg :D

Gillar din header! :)

Hoppas det går bra med träningen! :)

söt du är!

superfin!!

fin blogg! :)




Kom ihåg mig?