Lite igår och idag

Ja gårdagen blev mest jobbande för min del och även lite motionering av både mig själv och Danny. Jag gick en mil och Danny reds ut i skogen och galopperade! Nöjda båda två. Tycker ändå att det är fantastiskt att man bara kan sätta på tränset och styra ut i skogen utan bekymmer på honom, visst är han het och lite "spookey" men det är aldrig någon fara bara man är med och inte sitter i andra tankar. 
 
Idag blir det dagtidsjobb igen och sedan tänkte jag trimma lite i ridhuset ikväll! Slipa lite på rörelserna i MSVC:1 och fortsätta jobba vidare med travsaxar och galoppiruetter. Skriver förmodligen en rad om passet ikväll :)

Visst är det skönt! :) Min var en mardröm att rida ut när jag fick honom, antigen stod han på bakbenen, ryggade eller bockade som tusan. Nu är han så duktig, njuter att vara ute i naturen.
Så det är bara att fortsätta rida ut, går bättre med tiden. Om man aldrig rider ut så kan de ju aldrig vänja sig vid det heller.

Behöver ni en snygg, personlig och ny design och vill inte betala över 300kr för det? Jag gör designes och headers för otroligt billiga priser. Det enda ni behöver göra är att kika in på denna sida och sedan höra av er till min mail där vi bestämmer hur allt ska se ut.

♥ SIDAN: www.fames.se/thessys/designes ♥




Kom ihåg mig?